Hur fungerar kundtjänsten?

Hos Etanolkamin-shop kundservice ett viktigt inslag i vår strategi. Vi prioriterar alltid kunden och är redo att ge råd. Vi är medvetna om att det inte finns några dumma frågor, så var snäll och kontakta oss om du vill ha hjälp från våra anställda. Vi har experter inom olika produktgrupper, så våra kunder kan alltid förvänta sig ett toppsvar. Vi kan kontaktas direkt via mail, chatt eller telefon.

Kontakt via mail: info@etanolkamin-shop.se

Vi strävar efter att svara på alla mail inom två timmar under normala kontorstider 09:00 – 16:00. Om du har frågor utanför våra kontorstimmar, kan du förvänta att alltid få ett svar, men med lite längre väntetid. Vi rekommenderar att du kontakta oss via mail, då vi har lärt oss att vi kan ge de mest utförliga och beskrivande svaren eller erbjudanden skriftligen.

Kontakt via chatt

Vi försöker att ha vår chattfunktion öppen varje dag på kontorstiderna. I chattfunktionen kan vi ge snabba och korrekta svar. Denna kontaktform är användbar om du vill ha ett snabbt svar på en fråga om en produkt eller en sökning efter en viss produkt.

Kontakt via telefon: +45 25 94 60 25

Vi sitter alltid vid telefonen på vardagar mellan 9 - 16. Vår kundservice är extremt kompetent och vi har fler experter inom olika områden. Därför kan vi snabbt leda dig till den mest kompetenta medarbetaren, om det önskas, en särskilt detaljerad beskrivning av en produkt eller dess installation.

Tillbaka till FAQ

Opti-Myst kamin på vattenånga